Patron dětí - sbírka na pohyb

06.05.2022 11:48

Moc prosím o pomoc! Aktuální krátká sbírka do 27.6.2022 pod Patronem dětí

Už je to zase tady! Finanční rezervy nejsou bezedné a jak říká mamča "letos je to mnohem horší ještě než poslední 2 roky". Já se ale pořád musím učit nové věci. Makám jak to jde! Některé věci na mě nefungují jako u jiných. Víš, mám prostě svůj styl. 

Terapie, které mi sedí tzv. na tělo nejsou zdarma, ročně se to vyšplá minimáně na 150 000 Kč. Ale to u všech, lázně taky nejsou zdarma, jenom to není tak viditelné když to jde z pojištění všech. 

Mě je to ale jedno, já si chci prostě jednou hrát s klukama na hřišti nebo si třeba sám dojít pro hračku. A to se mi jednou podaří, když se budu "hýbat" pod správným vedením.

A tak jestli můžeš, budu moc rád za každou kačku co mi pošleš anebo alespoň za sdílení mezi ostatní. Touto sbírkou uhradím 2 intenzivní pobyty s pohybovou terapií v Praze, tedy 10 lekcí.

Sbírka Patron dětí pro Fabiánka ZDE

zdroj obrázku: https://patrondeti.cz/pribeh/terapie-pro-rozvoj-velkeho-bojovnika-fabianka