Vělopolí - rehabilitace a skvělí lidé

28.10.2016 11:39

Tento týden jsem celý prostonal, ta zlobivá rýmečka mě trošku potrápila, ale už je mi lépe.

Minulý týden jsem vyrazil na cvičení do Ostravy a Třince. Tolik chvály - už jsem dlouho nezažil. Třinec se nakonec nekonal, tak se s Ivetkou uvidím až jindy - už zase mi nemoc změnila plány se cvičením.

Každopádně sestřička si výlet moc užila a všichni jsme poznali skvělé lidičky ve vesničce Vělopolí, kde jsme nocovali. Byli na nás strašně hodní, milí, moc nám pomohli a skvěle se s nimi vykládalo - někdo i tancoval. I když vše nedopadlo podle plánu, bylo to fajn.

Teď ještě sehat stolaře na výrobu polohovací lavice a sehnat otáčivé kolo z Ikea, abych mohl dělat nové cvičební úkoly i doma. Všem přeji krásné prodloužené - sváteční - podzimní dny.