Nákupy

10.12.2014 14:28

Dneska jsme byli cvičit a dalo mi to pořádně zabrat. Sestřička je už skoro zdravá, v pátek se s ní podívám do školky jak hraje svou první vánoční "ovečku". Paní cvičitelka se nám brzy přestěhuje, budeme jezdit dál, ale to nevadí, mám ji rád a cestování mě většinou baví.

Už mám objednanou jídelní židličku, úplně jinou než máma myslela, ale tahle může nahoru a dolů a dobře se v ní leží a taky má polohovací pultík, jak mě z banky uvolní platbu, ihned vyrazí, takže příští týden mě čeká dáreček, jupíí už se nemůžu dočkat.

A taky jsme zkoušely autosedačky, řeknu vám teda, dneska je věcí, ale pro mě jen jediná, tu co jsem myslel a rodiče taky (Cybex Sirona, Römer DualFix), na ni jsem už malý (není nad to si posedět v několika modelech, obsluhován ženami), takže máme vybráno, protože jediná značka BeSafe dělá autosedačku v protisměru pro nesedící velké dítě (ano mám dlouhé nohy), ještě to poměříme v autě, ale zdá se, že příště budeme muset kupovat spíš tank než auto, zabere hodně místa a otočná není, to jen ty menší, ale co naděláme, hlavně, že výrobce něco takového vyrábí. Musíme ale ještě počkat až se došetří penízky, není nejlevnější.